حمید عسکری و میلاد ترابی مهمان برنامه چارگوش

بک استیج - سالومه گلمکانی : برنامه 4 گوشه برنامه ایست که هر سه شنبه از طریق شبکه
آپارات آپلود و در اختیار دوستان علاقه مند به هنر قرار میگیرد.
حمید عسکری که به تازگی پدر شده و تور کنسرتهایش هم حسابی داغ است این هفته به همراه
میلاد ترابی مهمان این برنامه بودند . گفنیست حمید و میلاد اولین مویسین های پاپ بودند که
در این برنامه شرکت کردند که در جای خود هائز اهمیته...
این که در ابن برنامه چه ها گفته شد و چه ها شنیده شد باشد برای روز سه شنبه که برنامه
آپلود شد و شما عزیزان آن را دیدید اما عکاس خوش دوق ما از گوشه هایی از این برنامه و چند
عکس دیگر از حمید عسکری و میلاد ترابی شکار کرد که در ادامه می وانید هنر نمایی ساقی بلیغ
عکاس خوش ذوق سایت را ببینید ...
به همگی پیشنهاد می کنم این برنامه دیدنی را از دست ندهید





برچسبها:
4 گوش,
مهمان,
حمید عسکری,
میلاد ترابی